مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-03سياسي

محرومیت زدایی افتخار سپاه است


دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: اگرچه سپاه در مقابل همه دشمنان ایران اسلامی ایستاده است، اما افتخار ما محرومیت زدایی و ساخت مسجد و مدرسه و خانه عالم و خانه بهداشت و مسکن و آبرسانی و اشتغالزایی و تهیه جهیزیه و.

- ایسنا/گیلان دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه گفت: اگرچه سپاه در مقابل همه دشمنان ایران اسلامی ایستاده است، اما افتخار ما محرومیت زدایی و ساخت مسجد و مدرسه و خانه عالم و خانه بهداشت و مسکن و آبرسانی و اشتغالزایی و تهیه جهیزیه و.

برای مردم است.

سید سردار ضیاءالدین حزنی امروز در مراسم تقدیر از فعالان حوزه محرومیت زدایی شهرستان های لنگرود، رودسر و املش که در تیپ مخصوص میرزا کوچک خان نیروی زمینی سپاه پاسداران برگزار شد، با اشاره به نقش هدایت ها و مدیریت های امام خمینی(ره) در اوایل انقلاب، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس هدایت های امام راحل ویژه بود.

وی با بیان اینکه فرماندهی امام راحل در دوران جنگ موجب شد بر دشمنان پیروز شویم، افزود: همه دنیا علیه ایران بودند و از صدام حمایت می کردند، اما امام این جنگ را مدیریت کرد و همه دشمنان را شکست داد.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران، با اشاره به اخلاص و صفا و صمیمیت امام خمینی(ره)، تصریح کرد: افتخار ماست که در محضر امام بودیم و فرماندهی و مدیریت الهی ایشان را درک کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی افتخار سپاه است

محرومیت زدایی افتخار سپاه است